.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیران مازنی آزمون IT می دهند
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه سند توسعه راهبردی IT استان قوی ترین برنامه است گفت: با تلاش همه مدیران باید یک استان سبز و زیبا در زمینه IT درست کنیم.
مدیران مازنی آزمون IT می دهند

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه سند توسعه راهبردی IT استان قوی ترین برنامه است گفت: با تلاش همه مدیران باید یک استان سبز و زیبا در زمینه IT درست کنیم.

به گزارش شمال نیوز ، دکتر علی اکبر جلالی در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران که در محل استانداری مازندران برگزار شد ، با اشاره به اینکه سند توسعه راهبردی IT استان قوی ترین برنامه است گفت: نیروهای IT در مازندران در حال هرز رفتن است.

وی افزود: مازندران اولین برنامه اجرایی بودجه ریزی درصنعت را دارد و با توجه به ظرفیت های استان ، درمدت یک سال چند برابر می توانیم نتیجه بگیریم.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران اظهار با بیان اینکه بیش از 200 دانشگاه درجهان از youTube استفاده آموزشی می کنند، اظهارداشت: متاسفانه ما دربخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ازمزایای آن استفاده نمی کنیم و از محدودیت ها در حال متضرر شدن هستیم.

دکتر جلالی خاطرنشان کرد: دنیا درحال تغییر است ولی نگاه ما عوض نشده است.

وی تصریح کرد: نباید بگذاریم طرح های IT در استان بخوابد و با تلاش همه مدیران باید یک استان سبز و زیبا درزمینه IT درست کنیم.

دکتر جلالی با معرفی سه کتاب در خصوص IT از استاندار مازندران خواست کتب معرفی شده تهیه و در اختیار مدیران قرار گیرد تا پس از مطالعه از مدیران آزمون بعمل آید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1388
اتفاقا ایشان در گلستان هم همین پیشنهاد را داه اند ولی نمی دانم حرفهای ایشان چند درصد عملیاتی است ؟
mazandaran 29 آذر 1388
آقاي دكتر ، همان طور كه مي دانيد تلاشها و طرحهاي متفاوتي در زمينه آموزش و فراگيري فناوري اطلاعات برگزار گرديده است ولي مشكل مديران و حتي اكثر هم استاني ها و مردم عزيز كشورمان اين است كه در اين زمينه به خوبي فرهنگ سازي نشده . آقاي دكتر حتي اگر 100 ها بارهم از اين آزمون ها بگيريد ولي كدام مدير گرانقدر در شرايط يك آزمون واقعي نمره قبولي خواهد گرفت ( بدون در نظر گرفتن معدود مديران ماهرمان) . به عقيده من ريشه ها بايد درست شود اين طرح ها تاثيرات خيلي اندكي بر روند گسترش IT‌دارند واگر دوستان دلگير نشوند يك نوع ..... بگذريم .
اميد كه به سوي شهري الكترونيكي پيش رويم . و ضوابط جاي روابط را كاملا بگيرد.

كارشناس ارشد فناوري اطلاعات (مديريت سيستم هاي اطلاعاتي)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.674 seconds.